Alla inlägg den 23 januari 2020

Av Hanna Boman - 23 januari 2020 20:18

Nu så har den fjärde och sista kvartsfinalen gått av stapeln i Vi i femman och den här gången var det 

Karlshamn Montessoriskola klass 5A som mötte Musikugglan klass 5A.

Även denna gången måste jag ju bara säga, "woooow...vilken match så spännande!"


De låg ju lika väldigt länge, och det var ju därför som det var grymt spännande hela tiden från början till slut!


Nu känner väl jag att det är svårt att skriva så mycket mera, men det vinnande laget var ju förstås 

Musikugglan klass 5A som kammade hem hela 35 poäng medan Karlshamn Montessoriskola klass 5A som

fick ihop 26 poäng!



#viifemman2020

#p4blekinge  #sverigesradio

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

Musikugglan

 

 

 

 

 

 

 

 

Karlshamn Motessoriskola

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ingrid Elfstråhle & Ola Palmgren

~~programledare & domare~~

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 






Av Hanna Boman - 23 januari 2020 16:23

Och nu så har jag ju redan varit hos ViktVäktarna idag, och då var jag där på dagens lunchmöte!

Den här veckan pratades det om: "Matdagboken - ditt framgångsverktyg" 

För när man använder sig av Appen eller Matdagboken, där man skriver ner vad man äter/stoppar i munnen under dagen "från morgon till kväll"!


 

 

Innan du glömmer det, skriv ner det

 


Det mest optimala är att regga det du äter så fort som möjligt, antingen i WWappen, på hemsidan eller i en matdagbok på papper. Det gör att du har en bra överblick över din SmartPoints budget och du kan ta fler viktiga beslut.




Fortsättning följer senare...






Men vad visade den riktigt usla vågen den här veckan då jag ställde mig på den? Mnja, för nu så var du ju usel igen vågen...

Med tanke på att du visade 70,7 kg som då resulterade i +0,2 kg (oups, inget jättestort plus...men nu vill ju jag verkligen ha STORT MINUS till nästa vecka).














 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards