Alla inlägg den 5 oktober 2017

Av Hanna Boman - 5 oktober 2017 22:32

Nu ikväll så har det varit övning med By Mercy igen, varannan vecka o det är ju inte klokt veckorna går fort.

Först när vi började öva, så var det vara ett gäng av den feminina stännan...inte en manlig stämma alls förrän lite senare. Då kom det en i alla fall, plus en till som bara kom för att öva sitt solo-parti på en sång.

Den här gången var "sista" övningen innan vi kommer ha konsert "Live på riktigt" nästa lördagkväll, får se om det kanske blir en extra övning nån gång nästa vecka...för vi har inte övat dessa sångerna ihop med kompet o det

vill vi ju också göra.


På tal om nånting helt annat, så var jag den här övningen uppe på estraden precis som alla andra.

De två första övnigarna har jag liksom bara suttit nere på första bänkraden, och inte hängt med så 

mycket alls på att sjunga. Men nu när jag o Rolle var med där uppe, så kändes det så pass 

mycket bättre att sjunga med än att sitta där nere o se ryggtavlorna på de flesta.














 

Av Hanna Boman - 5 oktober 2017 12:13

Det här med att vara till Arbetsförmedlingen för mig just idag blev inställt. Hm, jag skulle annars vara 

på väg dit nu på ett eller annat sätt...eftersom tiden vi hade bokat in förra vecka var klockan ett.

Men nu så ringde min SIUS imorse innan klockan nio och avbokade, på grund av 

att hon var hemma o vabbade...men trodde att hon skulle vara tillbaka redan imorgon.

Så då kommer jag kunna få en ny tid för en ny träff!




Så får hoppas på en tid nästa vecka istället, om hon inte har en tid redan imorgon...(men det låter väl 

lite osannolikt va).

Men hon sa ju att tider finns, bara det att rummen är för få o svåra att boka in sig på.

(nja,  ungefär så sa hon väl...)












 






Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards