Alla inlägg den 10 oktober 2017

Av Hanna Boman - 10 oktober 2017 21:27

Tisdag idag och jag har varit på övning med Second Voice ikväll, och nu så övar vi inför våran Höstkonserten

som kommer vara nästa lördag den 21/10.

Så detta var den näst sista övningen nu, vilket jag tycker gick väl ganska så hyfsat

(lätt för mig o säga, som sjunger sopran...haha!)

Alltså, jag vet nog inte riktigt vad jag ska skriva mer om detta...eller?

Jomen, vi var ju som vanligt många körsångare o sen fick vi en ny bland sopranerna ikväll.

Trevligt med nya sångare också, sen fick vi gå omkring o mingla lite o hälsa på någon 

som vi inte har hälsat på tidigare eller inte har hälsat på länge.















 

Av Hanna Boman - 10 oktober 2017 17:03

Nu har jag varit en tur ut till Pingstkyrkans SecondHand o fikat med Birgun och hennes dotter Helena.
Och ja, nu så var det ett tag sedan som vi gjorde det även om Birgun jobbar varannan tisdag i SecondHand...men så blir det ju ibland (att man inte alltid kan fika tillsammans varje gång).
Hehe, den här gången så hjälpte jag till lite i kassan i caféet också (kan nog ha varit en halvtimma, eller så).

TACK för idag Birgun o ni andra!



  











 













 

Av Hanna Boman - 10 oktober 2017 13:13

Eftersom det nu inte blev något besök hos Arbetsförmedlingen i torsdags (5/10), så fick det bli idag istället o lite halvtidigt till på köpet som "redan" klockan tio.


Men träffen med min SIUS gick alldeles förträffligt, inte för att hon har hittat något jobb eller praktik till mig än...men hon letar ju och kollar på olika ställen. Nu så hade hon hittat två arbetsgivare, som hon troligen kommer att ringa på för att flrhöra sig lite mera.


Sedan ska väl jag också kolla lite annonser på Platsbanken t ex, och det är väl inte så svårt...jag kikade lite i slutet på förra veckan.





/Tjingeling
















 









Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards