Alla inlägg den 4 november 2016

Av Hanna Boman - 4 november 2016 22:27

Ojojoj, jag vet inte var man ska börja egentligen. Man kommer ut till kyrkan o blir mottagen av en del barn sm står vid dörren och släpper in oss som kommer för att lyssna!

Och nu säger jag bara woooow, vilken fantastisk Musikal o vad de kunde dansa & hoppa & skutta!


En barnkör på 30 barn från Uganda, som har varit igång sedan 1994!




 







   









     




 








 

Fika efteråt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





Av Hanna Boman - 4 november 2016 15:24

Jahaja, det kom visst en fredag den här veckan också...precis som övriga veckor ju!

Och då har ju jag som vanligt varit till ViktVäktarna

Dagens möte handlade om "Hitta balans och hålla vanor!"

Viktnedgång handlar om att hitta en ny livsstil, att ändra sitt beteende och skaffa sig hälsosamma vanor där det blir balans mellan bra mat och lagom med motion.



Dina vanor bör vara sådana som du kan tänka dig att leva med för en lång tid framöver, egentligen hela livet.

Om du ser din viktnedgång som en tillfällig diet, kommer du så snart du går tillbaka till dina

gamla vanor att lika snabbtgå upp de där kilona igen. Att hitta långsiktiga vanor innebär att du

redan från början bör lära dig hur du får utrymme för både fikabröd  

och ett glas vin ibland. Vi vill kunna njuta av livet och god mat och därför måste vi

lära oss hur vi kan göra det i lagom mängd!



Jahaja, och vad visade vågen idag då? Joo, jag blev ju glad även denna veckan...eftersom vågen visade 

61,6 kg vilket resulterade i +0,2 kg. Jovisst, det blev ett plus...men det är ju fortfarande håller mig på gränsen och då blir det minsann inte någon sån där dum #straffavgift att behöva betala!









 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards