Alla inlägg den 16 november 2016

Av Hanna Boman - 16 november 2016 20:53

Jepp, i eftermiddags så tog jag mig in till KICKS för första gången på väldigt länge (åtminstone kändes det så).

Jag behövde en ny mascara tyckte jag, så därför kikade jag in där och hittade mig en bra mascara också...hoppas jag.

MaxFactor köper jag alltid, fast just denna jag köpte idag har jag aldrig köpt tidigare!

Så det kommer bli spännande att börja använda den nu till helgen, tjo! 











 











 

Av Hanna Boman - 16 november 2016 20:24

Jajemen, ännu en onsdag då jag har varit ute i kyrkan på Babybom.

Denna gången var det 4 barn & 2 mammor & 1 pappa som var där och förgyllde stunden tillsammans med mig och Violet.

För det hade ju varit väldigt tråkigt om det inte kommit något barn alls, eller hur?

Och jag tycker att det fortfarande är jättemysigt o komma dit, nu så har det ju blivit många onsdagar på rad...som jag har varit där.

Som vanligt så börjas det med lite fika/mellanmål, och sedan därefter blir det sång & lekstund. För man sitter likson inte still på mattan hela tiden, hehe!

Och jadå, nu så brukar till och med en del sånger sätta sig i huvudet på mig...när jag kommit hem också. 



TACK för idag, och jag kommer ju garanterat tillbaka! 










 









 












Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards