Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Hanna Boman - 13 oktober 2012 19:48

Idag har vi då haft församlingens årsmöte som först började med kyrklunch klockan tolv. Denna utsökta lunchen hade Tina & Manuela & Kyra stått för och den innehöll supergod köttfärssoppa med bröd till. Och vad var det sen efteråt om inte efterrätt som då var äppelpaj med vaniljsås till. Riktigt gott, mumsfilibaba!


 

Köttfärssoppa


 

Äppelpaj med vaniljsås


Sen då klockan ett så började ju förhandlingarna inne i kyrsalen i vanlig ordning. Jag vet väl inte om jag kan skriva så värst mycket här om vad som beslutades.

Men ett bra årsmöte var det ju i alla fall av det jag var med på, hehe!



Av Hanna Boman - 13 oktober 2012 07:57

Vet väl inte direkt varför jag är uppe sähär tidigt, men jag ska snart gå och lägga mig en stund igen.

Justja, denna lördagsmorgon pratas det en hel del om Hasse Tellemar som gick ur tiden i torsdags. Jag vet väl inte så mycket om honom egentligen mer än att jag har minne från när jag var liten att man då lyssnade på programmet när man satt och åt lördagsfrukost att det var honom man startade lördagen med typ, hehe.

För det var väl han som startade programmet 1968, fast då fanns inte jag...för så gammal är ju inte jag!


Hasse Tellemar



Lisa Syrén, som leder programmet nu

på lördagarna

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards