Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Hanna Boman - 12 oktober 2012 22:13

Jamen visst har vi haft Cafékväll i kyrkan ikväll. Det har varit ett väldigt bra föredrag om motivation till sporten. En handbollsmålvakt i Hästö IF var där ikväll och talade om hur hans liv är både i sitt privata familjeliv och även sitt liv som handbollsmålvakt.

Väldigt fashinnerand var ju jag över att han verkligen brinner fortfarande för idrotten med två små barn, jag tänkte nog inte så värst mycket på det under föredraget utan när jag var på väg hem nu så funderade jag lite om vad jag skulle skriva i bloggen och sedan kom dessa tankarna upp då på något sätt.


Det var en mycket trevlig kväll och även gott fika av alla dess slag.

Olika sorters bröd, pålägg, paprika, kaffe, the, godis, chips, ostbågar, läsk och mycket mycket mera!

Själv tog jag en korv med bröd & macka & en kopp kaffe & en kringla & en skiva rulltårta. Mums vad gott det var!


Efter detta var det då dags för andakt och lite på samma sätt som förra fredagen så var det en så kallad "labyrintandakt". Alltså det var olika texter och så utspritt lite här och där i lokalen med en tejpad labyrintbana. Då fick man bli stilla och läsa och begrunna vad dom var skrivet.

Samtidigt fick man tända ett ljus i ljusbäraren.


TACK alla för en fantastiskt trevlig kväll! 

Av Hanna Boman - 12 oktober 2012 15:59

Nu idag har jag återigen varit nere på arbetslivsresurs och det gick ju alla tiders. Den här gången så träffade jag min jobbcoach för första gången och det var en helt fantastikst skön och härlig människa som jag ska "bolla" idéerna med.

Hon gjorde liten "personlighetsintervju" på mig och frågade vad jag hade gjort tidigare och vad jag gör på min fritid och vad jag tycker om att göra om dagarna. Ja, det säger väl sig egentligen själv vad denna intervjun gick ut på.

Jepp, är ju självklart för att hon ska kunna lära känna mig. Men jag personligen tycker att vi fann varandra ganska så fort under denna timman.

Så helt enkelt, det här kommer bli riktigt bra känner jag!


  

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards