Alla inlägg den 7 december 2018

Av Hanna Boman - 7 december 2018 17:23


~~jag halvstressade iväg hemifrån strax efter klockan halv ett ("trodde" att det var klockan ett). Så när 

jag kom upp, då var det inte någon Ugglekör där. Så jag blev lite funderam över om det verkligen var idag.

Men så var det ju, bara det att det var ju inte förrän klockan två!~~

(detta var bara en liten parantes i det hela...~~


så är det en hel del som händer på Wachtmeister under december månad, utifrån 

det vanliga.

Så idag var Ugglekören där och sjöng lite blandad repertuar, en del julsånger förstås och 

även lite annat smått & gott av vad de har övet in och lärt sig!

Ojojoj, vad duktiga dem är/var på att sjunga...helt enorma!


En hel del av sångerna kunde man ju, och sen var det ju någon som 

man (jag) inte hade hört alls!




TACK för många väldigt måga fina sånger!



  





 









 


   

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards