Alla inlägg den 2 december 2018

Av Hanna Boman - 2 december 2018 18:32

 


Nu har man fått sjunga in ett nytt KYRKOÅR, Första advent!

Alltid lika härligt att få sjunga dessa adventssånger, även om jag alltid vill sjunga

just EN adventssång...men blev det inte så i år!

En väldigt bra och fin ADVENTSGUDSTJÄNST, med en superfin BARNVÄLSINGNELSE också!
Alltid lite speciellt när det är något annat under en sådan gudstjänst med!

Second Voice sjöng både med oss & för oss, och jadå jag kände igen adventssångerna

även om jag inte varit med och sjungit nu den här tiden.





 

Second Voice

 

 

 

 

 

 

     

Barnvälsingnelse för lille Ture

 

 

 

 

 

 

 

 

Göran Olsson

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kyrkkaffe ute i foajén

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards