Alla inlägg den 16 december 2016

Av Hanna Boman - 16 december 2016 23:04

Nu ikväll så tog jag mig ut till Fredax för att vara med o göra lite Julgodis, eller hur det nu blev.

Fredaxarna gjorde julgodig så det stod härliga till, medan Sören & jag satt ute på kyrktorget och pratade väl mest.

För något godis gjorde inte vi två i alla fall, hehe!

"Jag är ju inte tonårsledare längre..."

Men det blev en hel del godis och även en mjuk pepparkaka, vet dock inte vad alla godissorterna hette...så låter bli att gissa också. Sen var det ju clementiner också förstås, jättebra tycker jag som just nu har ett stort beroende av clementiner.

#clementinerärväldigtgott

Psst, jag åt bara en clementin nu ikväll!

Och så fanns det ju "vanliga" pepparkakor med förstås.


När klockan började närma sig nio, då dök en del i församlingen upp...för att bl a smaka & äta av allt julgodis.


Väldigt trevligt, och sedan så avslutades kvällen med en så kallad STORANDAKT i kyrksalen med lovsånger och bön!

Mycket trevligt, att avsluta en fredagskväll såhär!












 










 





 

Violet Andersson










     











Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards