Alla inlägg den 22 september 2016

Av Hanna Boman - 22 september 2016 19:17

En sväng till ViktVäktarna har jag visst också hunnit med idag, vilket känns riktigt BRA den här veckan...mer om det i slutet (precis som vanligt)

För nu kommer det att berättas vad dagens möte handlade om.

ÄT HÄLSOSAMT

Få koll på socker och fett


Frukt innehåller socker, varför kan jag då äta det

för 0 SmartPoints?

Socker är ett samlingsnamn för flera sockerarter. Olika sockerarter

finns naturligt i många livsmedel så som frukt, bär och mjölk.

De livsmedel som endast innehåller naturligt socker är inte

lika "farliga" för oss eftersom dessa livsmedel även

bidrar med många nyttigheter.


~~Lite av detta stod i den här "Veckans Viktiga"~~

 

 

 


Jepp, och nu så kommer det till vad vågen visade för siffror idag när jag ställde mig där. För idag så var ju vågen riktigt snäll, kan det kanske ha varit för att jag bad den att vara snäll innan jag klev upp på den? Hehe!

Jodå, så är det ju alldeles säkert!

För idag så visade den ett riktigt jättebra minus, eftersom den idag då visade 61,5 kg som då resulterade i -0,8 kg.

Och vad slapp jag att göra då, joo...jag slapp och betala den däringa #straffavgiften.

 

Jag blev ju riktigt glad, för de där 130:- är ju riktigt sura pengar att få betala för att man har varit "olydig"!

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 22 september 2016 18:34

Jahaja, idag har jag ju varit till gymmet igen...men den här gången kändes det lite eller verkligen motigt. 

Fråga mig inte varför bara, men eftersom jag hade tagit på mig mina träningskläder (för det gör ju jag alltid hemma)...då går det inte att ta av sig dem förrän man har varit iväg o tränat!

Hur skönt känns inte det, när man har varit där o är på vät tillbaka till bussen igen? Jopp, det känns ju hur skönt som helst.

Så känner jag efter varje gång då det har varit iväg och sedan kommit hem, då mår jag bra & känner mig glad!


När jag kom dit så var det relativt lugnt på tränare, väldigt sköt...för då kör man ju över sina maskiner fort (kan ju kanske ha varit för att jag var där lite senare än vad jag egentligen hade tänkt mig idag...vet inte så noga)


Men skönt är det då man går därifrån och bara tänker: "Yes, jag gjorde det denna veckan med..."





     










 







Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards