Direktlänk till inlägg 8 januari 2015

Viktväktarna

Av Hanna Boman - 8 januari 2015 21:15

Jahaja, då är man även igång med Viktväktarna också för i år. Med andra ord så var det första gången där idag och jag var där idag vid lunchklassen kl 12.

Nej, det brukar inte vara öppet på torsdagar kl 12 annars...men denna vecka var det så, eftersom det var ju röd dag i tisdags.

Aja, detta behöver jag ju inte ta va? Men gjorde ju nu ändå! 

Hehe, det var en jämn skara på medlemmar idag och inte en enda ny då i alla fall...men var nog troligen på kvällsklassen. Jopp, så är det ju även på Viktväktarna...i januari månad så är det många "nykomlingar" som kommer.

Hehe, fråga mig som har varit där nu fjärde gången då det är januari... 2012 & 2013 & 2014 & 2015.


Vad pratades det om idag under mötet då? Jomen visst var det om 2015 och hur man ska göra för att bli nöjd under året!

Det kan ju vara många olika saker, men för mig då står det i min "hårddisk"... "Fortsätt att vara GULDMEDLEM och vara nöjd med det!"  

Vi fick inte tala om för varandra, men det var vad jag hade tänkt och säga...om vi nu hade fått säga något!


Men hallåja, vad talade vågen om idag då när jag ställde mig på den? Hehe, jodå...även denna veckan var den snäll mot mig. Visst visade den ett litet plus, men vad gör det...då jag ändå fortfarande ligger under min MÅLVIKT som då är 60 kg.

Jag är verkligen vän med vågen vecka efter vecka, och idag visade den 58,6 kg som resulterade i +0,1 kg.


Och jag är inte alls besviken någonstans, utan tänker bara...att jag klarade ju även av Nyår & Trettonhelgen utan problem.

Bra jobbat Hanna! 







 



'




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Boman - Söndag 21 april 18:38

Woow, vilken häftig och rolig gudstjänst att komma till denna söndagen! By Mercy sjöng, och självklart så kunde väl inte jag låta bli utan jag satt i bänk/stolsraden och sjöng med (så svårt att "hålla tyst", när man kan sångerna/låtarna).     ...

Av Hanna Boman - Lördag 20 april 21:38

Alltså, woow vilken fantastisk rolig föreställning man har varit på under eftermiddagen idag ute i Vedebyhallen. Vilken Familjedag, där det var fullt av både barn och föräldrar. Nu startade det hela redan klockan tolv, men jag kom inte ut förrän ti...

Av Hanna Boman - Lördag 20 april 12:32

TEMADAG!     På dagen idag så är det POLKAGRISENS DAG, och det är väl en dag som bör bektas va? Ptja, åtminstone tycker nog jag det i alla fall. Även om jag inte är nån storförtjust i polkagrisgodis, men kan ju gilla alla dess olika former som ...

Av Hanna Boman - Fredag 19 april 21:27

Nu så var det på tok alldeles för längesen som jag hade ledsagning, och det har väl sina olika anledningar på både gott o ont egentligen. ~~den enda lilla förklaringen~~   Men under den här så kallade ledsagningen, så gjordes inte några stora u...

Av Hanna Boman - Fredag 19 april 11:34


TEMADAG!   Alltså, för er som inte visste och vill veta så är det visst SKOTTKÄRRANS DAG idag! Det är väl nu som man kanske börjar använda sin skottkärra igen, efter att den har stått inne på vinterförvaring. Hmpf, fast kanske inte just nu då...

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards