Direktlänk till inlägg 30 oktober 2014

Viktväktarna

Av Hanna Boman - 30 oktober 2014 20:30

Jabidabido, hur glad tror ni att jag blev idag då...när jag ställde mig på vågen? Fast mer om det kommer jag ju skriva om lite längre ner, precis som vanligt...hehe!

Men vad pratades det om idag då? Hmm, tror ni att jag kommer ihåg det...eller? Jodå, visst gör jag väl det. Fast jag hade tänkt att kika lite i Veckans Viktiga för att försöka sammanställa, men så fick jag väl inte med mig den hem...jag som alltid brukar lägga den i min väska, men dock inte denna gången då.  

Attans, men ska försöka ändå...det eller vi pratade om planering och hur man planerar sina matintag för att lyckas med sin viktminskning. Jamen självklart också hur mycket man rör på sig, antingen med att ta promenader eller t ex träna på gym. För det är ju vad jag har börjat göra och hållit på med i en månad nu då.

Jepp, och vad talade vågen om idag då när jag ställde mig på den? Eftersom jag blev jätteglad när jag ställde mig på den så måste jag ju tala om det ju, eller hur? 

Yes, den var riktigt snäll mot mig även denna veckan och visade ju 60,0 kg rätt och slätt, som då blev -0,1 kg.

Och hur glad blev jag över detta nu då? Jomen precis, jag blev ju jätteglad...eftersom 60,0 är ju min MÅLVIKT. Och nu var det riktigt längesedan som vågen visade den vikten på mig, så därför blev jag ju väldigt glad.


Så bra jobbat denna veckan också Hanna, och nu vet du ju att träningen hjälper väldigt bra för att kunna hålla vikten...eller hur?     





 

När jag skrev in den här veckans viktresultat i appen, så kom denna

fina bilden upp...jag har aldrig sett den bilden tidigare, för

att jag inte tidigare har skrivit in viktresultatet i appen







 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Boman - Onsdag 8 maj 23:08


THAIMAT!     Den här kvällen har varit väldigt god, där det denna gången har serverats THAIMAT som var riktigt gott! Det finns en vän till många av oss som verkligen är jätteduktig på att laga thaimat!   Nää, nu ver jag ju inte hur många de...

Av Hanna Boman - Onsdag 8 maj 20:36


bild som bara är här på snabbt besök, som kommer plockas bort och bli ett nytt inlägg som skrivs med datorn! brukar göra så, vilket är lättast! /tjofräs ...

Av Hanna Boman - Onsdag 8 maj 12:53


HOPPSAN!       Nu var ju jag ner till Hälsohuset/vårdcentralen igår, men blev visst inte nån uppdatering av mig då!   ~~men bättre sent än aldrig~~   Det tog inte jättelång tid på själva besöket igår, men det var inte samma sjuksköter...

Av Hanna Boman - Måndag 6 maj 20:38


TEMADAG!   På dage idag så är det ju DRAGSPELETS DAG, som man kanske inte alls hör någon som spelar nu för tiden! För då man var barn, fanns det nog alltid någon som spelade dragspel vid vissa tillställningar och då gillade man väl inte det så ...

Av Hanna Boman - Måndag 6 maj 10:27

HOPPSAN!   Vilken fantastiskt underbart fin gudstjänst man kom till igår! Allt var bara så bra, från början till slut!  En predikan som handlade om Helige Ande, som man väl egentligen bara ville höra mer av (men måste vara ett slut, så...) ...

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards