Direktlänk till inlägg 15 mars 2012

Viktväktarna

Av Hanna Boman - 15 mars 2012 22:07

Efter den stunden med Lisbet blev det ju då prommenad ner till viktväktarna, eftersom det är ju torsdag idag.

Då pratades det om hur det är att göra en veckomatsedel, att man då lättare kan veta vad man stoppar i sig i ProPoints-budgeten per dag.


Hmm, så till nästa vecka ska vi ha gjort en veckomatsedel och ta med oss. Problem, eller? Joo, för min del känns det lite som det. Men om man gör en veckomatsedel för varje vecka, så sparar man alla så kallade "maratonlopp" till ICA var och varannan dag, utan det blir då veckohandling istället.


Usch och fy, så kommer vi till den här invägningen då ja. Inte alls bra! Vågen visade på +0,9 kg...alltså 61 kg.

Attsikens vad arg jag blev på mig själv.

Hm, vad skulle jag köpa den där biten kladdkaka till efterrätt på Café 1344? Hade ju bara räckt med maten! Jaja, inget att hänga upp sid på nu. Utan det som är gjort är gjort, eller hur?


Det MÅSTE jag verkligen ta igen till nästa vecka!


 

 
 
emma-isabella

emma-isabella

25 mars 2012 01:19

äsch.. du går säkert ner dubbelt upp nästa vecka ;)
hur går det med vv tycker du?
gått ner mycket totalt?

http://www.emmaisabellavictoria.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Boman - Fredag 19 april 18:11

ytterligare några bilder, som kommer läggas upp i ett nytt inlägg? /tjingtjofräs ...

Av Hanna Boman - Fredag 19 april 18:07

japp, samma sak igen att jag gör först ett inlägg med bara bilder. för sen så kommer detta, just detta inlägg att tas bort. så blir det ett helt nytt inlägg! /tjingtjong ...

Av Hanna Boman - Fredag 19 april 11:34


TEMADAG!   Alltså, för er som inte visste och vill veta så är det visst SKOTTKÄRRANS DAG idag! Det är väl nu som man kanske börjar använda sin skottkärra igen, efter att den har stått inne på vinterförvaring. Hmpf, fast kanske inte just nu då...

Av Hanna Boman - Tisdag 16 april 22:37

Nu så var det ett bra tag sedan som jag var med på en By Mercy-övning, men denna gången fick jag äntligen till det! Jag kallade väl det lite som att jag kom ner på ett litet "studiebesök", kände mig nog lite ny med tanke på att det bara var nya sån...

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards