Alla inlägg den 25 februari 2020

Av Hanna Boman - 25 februari 2020 21:31

Jadå, visst har det varit övning med Second Voice den här kvällen eftersom det är ju tisdag! Och det som kändes allra bäst var ju att JAG var på plats i tid denna gången också, börjar nog bli till en vana!


Kommer man i tid så får man sig en bra plats, vilket också känns bra att man kan få sitta mellan två stycken än att sitta på kanten!


Tänk vad roligt det är att vara med i denna kören och sjunga, med en sån underbar körledare som är så fantastisk på att få oss till att sjunga!


#riktigtroligtattsjunga

 


Sen när det är Fettisdagen, så brukar vi bli bjudna på semla & kaffe/te/saft efter övningen...och så även denna gången!

Vilken tur att vi har övningen på tisdagar då, haha!    




#kaffeochsemla











 














 

Av Hanna Boman - 25 februari 2020 13:32

TEMADAG!



Nu så är det ju som många av er redan vet eller har hört, FETTISDAGEN

Och det är väl då som man ska äta en SEMLA, eller?

Nja, jag har inte gjort det rikigt än...men kommer att göra vad det lider,

innan denna dagen är slut!




#fettisdagen2020

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 25 februari 2020 12:27

TEMADAG!

 


Idag så är det visst GRAPEFRUKTENS DAG, och jag är en sån som aldrig köper grapefrukt. Men kan nog tänka mig att just blodgrapefrukt är godare än en "vanlig" grapefrukt...för den vet jag är så himla sur!






#grapefruktensdag2020

 

 

 

 

 

 



 









 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards