Alla inlägg den 2 november 2018

Av Hanna Boman - 2 november 2018 22:32

Jahaja, och hur många visste att det var o är LUTFISKENS DAG just denna dag!?

Hepp, jag visst väl inte ens att det fanns en sådan dag och att det var just idag!

Hehe, för mig känns det nog lite konstigt eftersom "i min värld" så äter man 

just LUTFISK på julafton!






#lutfiskensdag2018

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

Av Hanna Boman - 2 november 2018 22:12

FINAL!



Idag har det varit sista dagen för fritidsgård för detta HÖSTLOV!

Ptja, jag har ju inte varit där ute nån gång från starttiden...idag kom jag väl dit runt sex-tiden (inget go i mig precis, med att vara på plats från klockan 14...)

Men det har ju ändå varit några timmar för mig, från sex till nio!

Och jag har gjort ungefär samma sak, denna sista dag som alla de andra dagarna (suttit o hängt runt ett bord & umgåtts med föräldrar & barn i största allmänhet...)



Hm, jag tror nog aldrig att jag har druckit så mycket kaffe nånsin som jag har gjort denna veckan...(beroende, eller inte beroende).



Justja, den här dagen har det varit PASS från klockan 15 "Dansa med Leia".
Nu vet inte jag, men kan nog tänka mig att det var en rolig stund (jag var ju inte på plats...)

#dansamedleia
#2kopparkaffemedmjölk
#kanelbulle
#2glassaft
#korvmedbrödochextraallt
#pizzabulle
#ramlösagranatäpple
#grilladsmörgåsmedöverraskning

He, jag fick en väldigt konstig överraskning i min grillade smörgås...för det var både lemoncurd & apelsinmarmelad.

Hur många skulle kunna tänka sig en sådan fyllning?





TACK för den här veckan till alla som "jobbat"!


  







   








   














 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards