Direktlänk till inlägg 18 juli 2017

Nya mobilskal

Av Hanna Boman - 18 juli 2017 11:17

Idag som först så kom det äntligen mobilskal och dessa tre, eller fyra var det ju beställde jag

från Wish för 3 (!) veckor sedan!

Fakturan har kommit tidigare, men inte några skal förrän NU!


Hehe, anledningen till att jag skrev "tre, eller fyra" är för 

att jag gjorde tydligen en dubblett på ett skal! 

Oups!







   




 



Och efter denna beställningen från Wish, så lär dem inte få mig som 

någon stammis i alla fall!

För från tidigare ställen som jag har beställt, så har det inte tagit

mer än 2-dagar!

Sedan minns jag att jag beställde ett plånboksfodral också, men 

än har inte det kommit.












 



   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Boman - Söndag 2 juni 16:34

Bilder först, sen så kommer det i ett NYTT inlägg med text precis som vanligt! /Tjingeling ...

Av Hanna Boman - Lördag 1 juni 17:53


TEMADAG!   Idag så är det visst MJÖLKENS DAG, men om jagska vara ärlig så är inte jag någon mjölkdrickare som när jag var barn! För då dracks det mjölk när man åt mat nästintill varje dag, även i skolan. Men nu använder jag endast mjölk i kaffet,...

Av Hanna Boman - Fredag 31 maj 21:38

Nu så var det ju ett rätt så bra tag sen som jag fyllde år, och då fick ett jag skrivet presentkort av Lars & Eva. Så fick vi till det idag, vilket var jättetrevligt! Eftersom det är jag som fyllt år, så fick ju jag bestämma var vi skulle ta oss! ...

Av Hanna Boman - Måndag 27 maj 23:34

TEMADAG!       Det är visst en temadag till den här dagen, nämligen MUFFINSDAGEN!       #muffinsdagen2024                                             ...

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards