Direktlänk till inlägg 22 juli 2016

Lovsångsgudstjänst med Nattvard

Av Hanna Boman - 22 juli 2016 23:57

Ikväll så har det varit Lovsångsgudstjänst med Nattvard Tältkyrkan ute på Olsängsgården.

En väldigt fin & bra gudstjänst, med en fantastiskt predikan av Mikaela "Micki" Tersmeden.

Självklart så sjöng ju Skärgårdlägerkören också, och nu efter att ha varit på en och annan gudstjänst under veckan...så börjar man nu känna igen en del av sångerna, hehe!

Nejdå, jag har ju inte varit med varje dag...men det känns nog lite så ändå faktiskt!


Ikväll fick var det Nattvard också, med lovsångsteamet som ledde oss i lovsång!



 





 

Predikant: Micki Tersmeden

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 






 
 
Ingen bild

Annorlunda

23 juli 2016 00:45

Inte OK för nätet! Det är precis lika viktigt att tänka på HUR man beter sig på nätet, vad gäller bloggar, kommentarer,

sociala medier-jämfört med hur man beter sig IRL. Alltså i verkliga livet.


Det är definitivt inte ok att bete sig dåligt eller komma med negativitet eller hat bara för att du


sitter bakom en datorskärm. Det är däremot väldigt fegt och säger ganska mycket om dig som person ..


Och glöm inte att varje dator har ett IP-nummer och kan man något så när om datorer och nätverk,


så kan man spåra IP-numret. Och även datorn.





Oskrivna Bloggregler


1. Näthat och elakheter är aldrig OK. Om du nu stör dig så på personens inlägg eller innehåll varför då läsa,


eller ens kommentera?? Skärpning!




2. Det är definitivt ALDRIG Ok att sno eller kopiera ett inlägg, utan den personens samtycke!


Alla människor som har något uns av förnuft däruppe borde fatta det.


Då har man faktiskt ingenting i bloggvärlden att göra om man inte fattar det ..




3. Folk som kommenterar utan att känna mig och bara skriver "Allt bra? .."


Det går bara bort. Har du inte ens tid eller energi att läsa det jag skrivit och bara vill göra reklam


för din egen blogg .. då har du inget på min blogg att göra, faktiskt.


Vill du ha gensvar från mig-då får du faktiskt anstränga dig lite själv också!




4. Likaså personer som inte känner mig och "bara" vill göra reklam för tävling på sin egen blogg!


Det går också helt bort. Man har faktiskt 4 minuter över att läsa ett inlägg och skriva en rad.

Jag menar 4 minuter, det har alla ..


Jag tittar in hos så gott som alla, som kommentarar i min blogg, även dem jag inte känner :)


Och vill man inte ens läsa mitt inlägg & bara göra reklam för sin egen tävling-då kan man ju titta


in på nån annan blogg istället ..




Vad tycker du själv som läser? dela gärna med dig!


http://nouw.com/annorlundaannorlunda/profile

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Boman - Måndag 18 mars 23:12

TEMADAG!   Nja, nu så är väl inte jag riktigt vad jag ska skriva om just den här dagen eftersom jag inte åker buss så värst mycket längre. Men då jag åkte buss, så nog hade man väl sina olika favvochaffisar då man satt/stod och väntade på busse...

Av Hanna Boman - Måndag 18 mars 21:07

#melodifestivalen2024    

Av Hanna Boman - Måndag 18 mars 12:32

Nu så har den första semifinalen gått av stapeln idag av Vi i femman, där det var Musikugglan klass 5A som mötte sin paralellklass så Musikugglan klass 5B där det var lika spännande denna gången om inte lite mer spännande med tanke på semifinal!   ...

Av Hanna Boman - Söndag 17 mars 20:23

#melodifestivalen2024    

Av Hanna Boman - Söndag 17 mars 18:42

Jamen vuílken fantastisk gudstjänst man har varit på den här söndagen, som började med lovsånger tillsammans med lovsångsteamet!   Den här söndagen så hade vi besök, fast det är väl nu lite fel att säga...när han blivit anställd så var det  Sta...

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards