Alla inlägg den 3 juni 2016

Av Hanna Boman - 3 juni 2016 23:41

Jepp, eftersom jag var ju i shoppartagen häromdagen...så fortsatte jag idag och då blev det en runda till in på Flash för att köpa en tröja till de där rosa trekvartsbyxorna och vet ju inte riktigt varför jag inte köpte den i samma veva som byxorna, men nu är det gjort.


#rosatrekvartsbyxor

#rosatröja

 

 

 

 

 

Bild på byxorna igen

 

 

 

  

...och så tröjan

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Av Hanna Boman - 3 juni 2016 17:39

Jodå, vart har jag varit mer idag om inte till ViktVäktarna eftersom det är ju fredag?

Idag kändes det ju roligt att ta sig dit, eller? Jovisst kändes det okej, men lite smått nervös var jag nog lite omedvetet innan jag ställde mig på vågen!

Jag kände mig inte riktigt till freds med vad vågen "ville" visa, eftersom den visade ju faktikst PLUS förra veckan.

Men äsch, vad vågen visade...tar vi tag i i slutet av detta inlägget precis som vanligt!


Och nej, nu har jag kollat lite i den här veckans "VeckansViktiga" för att göra en sammanfattning på vad mötet handlade om denna gången, precis som jag brukar göra ibland...men jag får inte ihop vad som sas idag på just mötet.


Men när Stina ställde sig och började mötet, så blev det först att hon presenterade två "nygamla" medlemmar plus en ny medlem som hade kommit idag då.

En liten kommunikation:

Stina: "Hanna, du har ju varit här länge nu och tillhör väl veteranerna nu va?"

Jag: "Mmm, javisst!"

Stina: "Och nu är det ju vecka 22 då, hur länge har du varit här?"

Jag: "5 år..."

Stina: "Jaha, hur länge gick du här och minskade i vikt?"

Jag: "Ptja, i två år och en månad lite drygt..."

Stina: "Jamen hör ni vilket sifferminne hon har, och det har ju jag lärt mig. Hur mycket gick du ner då?"

Jag: "9,4 kg".

Stina: Och vecka 22 är det, så du ska ju få en stjärna...villken är det i ordningen nu då?"

Jag: "Den fjärde..."

Stina: "Hur många år har du varit GULDMEDLEM?"

Jag: "Nu är det ju tre år..."

Jaa, jag vet inte riktigt om jag skrivit om hela min och Stinas dialog...nja, kanske inte att jag minns sådär ordagrant i alla fall!

Sen så frågade hon ju också vad jag hade gjort, och mitt svar på detta var ju: "Jag springer ju hit varje vecka, eller kommer hit varje vecka. Och har ni sett hur trött Stina är över att se mig här varje vecka..."

Och därefter så fick jag ju min fjärde stjärna, vilket jag blev väldigt glad över...nu då när jag fick vänta en vecka till.

Fast nu idag så fick jag ju då veta att de går efter veckorna, då man blev GULDMEDLEM

Och den här veckans viktresultat också ja. För idag så visade ju den ett minus vilket gjorde mig glad.

Jag sa till Stina: "Jamen det är ju för att jag gick upp för trappan här utanför och varit & tränat..."

Stina: "Eeeh, ja just det..."


Men då, vad visade vågen nu? Jopp, den visade ju 61,8 kg som resulterade i -0,6 kg.





 

           









 

Av Hanna Boman - 3 juni 2016 16:05

Jabidabidoo, jag har ju varit till gymmet idag och visst är det väl lite galet!?

Mnja, jag tänker ju på denna värmen. För jag var ju svettig och varm redan när jag kom in innanför dörren.

Men det gick ju bra trots allt, jag körde alla "mina" maskiner som jag ska köra...fast det var en som jag "struntade" i.

Haha, sen så plockade jag fram mitt Träningskort...men fråga mig inte varför jag gjorde det. Eftersom jag inte tittade på det nånting alls, för jag vet ju vilka maskiner jag ska använda. Och skulle jag titta på Träningskortet så hade det inte stämt med numrerna på maskinerna.

Men äsch då, det känns ju som om det kvittar ärligt talat...eftersom jag är fullt medveten om vart "mina" maskiner finns.

Och nej, det kändes inte så klibbit & varmt just inne i gymmet för den delen...men promenaden därifrån till bussen, då blir eller var det varmt! 






   

Här är jag startklar för att ta mig in











 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards