Direktlänk till inlägg 17 april 2015

ViktVäktarnas bästa

Av Hanna Boman - 17 april 2015 08:10

Oooh, igår när jag var hos Viktväktarna så köte jag en till kokbok. För tre veckor sedan så köpte jag ju

ViktVäktarnas bästa 2 och sen så ville jag ju ha den första ViktVäktarnas bästa, men var ju slut just då...och nu så fanns den till försäljning igen.

Nu känns det bra att ha båda två böckerna. Denna första innehåller då recept från Veckans Viktiga (ett "blad" som man får varje vecka då man går på möte, vilket jag gör varje vecka). Se dessa recepten är få från Veckans Viktiga 2010.

Hm, inte för att jag har studerat den så jättemycket än...men det kommer ju att bli! 






  

Gårdagens köp 




 

Köpet för tre veckor sedan





 
 
Alvis

Alvis

17 april 2015 09:20

Hej! Vilken jättefin och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Vem vet, min blogg kanske r någoit i din smak? KOLLA GÄRNA!!

Ha en bra dag, Kram! ^^

http://PeaceOfLove.bloggplatsen.se

Hanna Boman

18 april 2015 08:32

Hej!
Tack så jättemycket för din fina kommentar, vad glad jag blev! :)
Jag har varit inne och kikat lite i din blogg oxå, kommer göra mer en annan gång. Men det jag har läst var bra tycker jag i alla fall...din blogg är sparad i min blogglista nu!
Du är verkligen jättevälkommen att kika in här igen och kanske lägga en kommentar emellanåt oxå.
Tack än en gång för din kommentar!

/Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Boman - Söndag 21 april 18:38

Woow, vilken häftig och rolig gudstjänst att komma till denna söndagen! By Mercy sjöng, och självklart så kunde väl inte jag låta bli utan jag satt i bänk/stolsraden och sjöng med (så svårt att "hålla tyst", när man kan sångerna/låtarna).     ...

Av Hanna Boman - Lördag 20 april 21:38

Alltså, woow vilken fantastisk rolig föreställning man har varit på under eftermiddagen idag ute i Vedebyhallen. Vilken Familjedag, där det var fullt av både barn och föräldrar. Nu startade det hela redan klockan tolv, men jag kom inte ut förrän ti...

Av Hanna Boman - Lördag 20 april 12:32

TEMADAG!     På dagen idag så är det POLKAGRISENS DAG, och det är väl en dag som bör bektas va? Ptja, åtminstone tycker nog jag det i alla fall. Även om jag inte är nån storförtjust i polkagrisgodis, men kan ju gilla alla dess olika former som ...

Av Hanna Boman - Fredag 19 april 21:27

Nu så var det på tok alldeles för längesen som jag hade ledsagning, och det har väl sina olika anledningar på både gott o ont egentligen. ~~den enda lilla förklaringen~~   Men under den här så kallade ledsagningen, så gjordes inte några stora u...

Av Hanna Boman - Fredag 19 april 11:34


TEMADAG!   Alltså, för er som inte visste och vill veta så är det visst SKOTTKÄRRANS DAG idag! Det är väl nu som man kanske börjar använda sin skottkärra igen, efter att den har stått inne på vinterförvaring. Hmpf, fast kanske inte just nu då...

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards