Alla inlägg den 24 april 2014

Av Hanna Boman - 24 april 2014 22:37

Ojoj, det är ju torsdag idag och jag har ju då såklart varit hos Viktväktarna. Förra veckan var ju bara en sån där tillfällig grej att vara där på tisdagen ju.

Så den här gången blev det ju en vecka och två dagar innan vägningen, men det hur vågen visade tar vi ju "som vanligt" i slutet...hehe!

Och vad pratades det om idag då? Jo, det pratades om Mättande mat & Starta Lätt. Hmm, vad ska jag säga om detta då jag som varken har räknat/skrivit tidigare då man skulle skriva & väga & mäta hit och dit?

Jaa, jag vet väl inte riktigt...mer än att jag tänker ju oftast på vad jag stoppar i munnen och sådär.  Vi blev indelade i små grupper där vi fick snacka igenom vad Mättande mat

Självklart så skrevs det ju ner också vad vi hade sagt, och det som är Mättande mat då; mannagryn & havregryn & potatis & pasta & ris & torsk & skinka & frukt & bär & nudlar & ägg & naturell lättyoghurt 0,5% & lättfil & mellanfil & vit fisk  keso 1,5%

Oups, det finns ju en hel del som är Mättande mat ändå.


Jahaja, och vad talade den däringa "usla" vågen om för mig idag då? Äsch, nämen så himla uselt var det väl inte...men den visade ju ändå ett plus. Så vågen visade denna veckan då jag ställde mig på den: 61,8 kg som då resulterade i +0,5 kg.

Eeeh, är jag nöjd då med det resultatet? Jo, jag lär väl få vara det ändå. Fast hade nog hellre velat haft ett minus istället...tjo & tjim!


En liten sak till bara; Att nu så har jag ÄNTLIGEN fått igång min Runkeeper som säkert kommer göra det roligare att vara ute och promenera eller cykla då man får veta exakt hur lång tid det kommer att ta och hur lång sträckan är.

TACK snälla Stina för hjälpen med den nu också!



 





 


 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards