Alla inlägg den 9 april 2014

Av Hanna Boman - 9 april 2014 23:25

Jomen visst har vi övat sånger inför påsken denna kväll, självklart...och när vi skulle sjunga den sista sången som heter "Glädjens Dag" så fick jag lite småpanik eller hur jag nu ska säga. Men kom bara på sådär huxflux att;

"Jamen hjälp, det är bara en övning till...och sen så är det påsk, hmm!"

Fast det gick ju väldigt bra att sjunga den idag, så då går det väl minst lika bra om inte bättre tills nästa veckas övning. Men jag är ju inte den som tar med mig noter hem eller så för att öva hemma, utan känner att det funkar bra att öva dem på endast övningarna (jag är ju en sån som har väldig lätt att glömma och ta med mig noterna tillbaka till nästa övning, så därför blir det så att jag aldrig tar med några noter hem, hehe...och så fick jag det sagt också, hehe)!


Efter att vi hade övat klart så blev det lite födelsedagsfika för våran körledare som fyllde år idag också, ingenting som han visste om och inte vi andra heller...men Kyra hade fixat en utomordentligt god tårta, som bara var superdupergod!


~~Tyvärr ingen bild på tårtan, man jag tror ni klarar er utan bild va?~~   





Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards