Direktlänk till inlägg 10 januari 2014

Min iPhone 5c

Av Hanna Boman - 10 januari 2014 16:09

Jag var inne till 3butiken igår igen och frågade över min iPhone. Men "som vanligt" så hade dem ju fortfarande inte fått den, för att enligt dem så är den tydligen fortfarande Avaktiverad...medans jag hela tiden säger att jag har varit inne på www.icloud.com för att inaktivera den.

Sen så när jag kom hem igårkväll så var jag inne på sidan igen och fattade typ ingenting, för där var det inte någon iPhone alls. Så då ringde jag till 3Kundservice som i sin tur inte riktigt fattade vad jag menade, men sen så sa han till mig där (en supertrevlig kille) att han kunde ringa till dem på verkstaden och höra hur det går. Men detta gjorde ju han idag då, eftersom vid åttatiden igårkväll så var ju förstås inte de kvar där.

Så idag vid halv ett ringde han mig precis som han lovade och då kommer jag få en helt NY telefon, och då får jag ju vänta ännu en vecka till, innan jag kan få ha en iPhone i mina händer igen.


Alltså, detta har ju då tagit sammanlagt fem veckor (och alldeles för lång tid, men med alla "dumma" helger & röda dagar så blir det väl så...fast jag tycker ju ändå att jag kunde få veta detta bertydligt mycket tidigare bara).


Fast och andra sidan så har jag ju kunnat använda min gamla telefon istället för den lånetelefonen som var en Samsung och den skulle jag ju aldrig någonsin bli vän med.

Rikitigt skönt helt klart!



      



       


          

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Boman - Torsdag 28 mars 23:23


Nu så har man fått gå in i påskens budskap, med allt vad det innebär med en fin Getsemanestund!                                                                           ...

Av Hanna Boman - Onsdag 27 mars 14:12


När man är som jag var lite igår, då får man ta sig tillbaks till Ortopedtekniska en snabbis även dagen efter! Nä, detta var inte alls bestämt när jag var på plats igår att jag skulle komma tillbaka idag. Men men, jag tog med mig två par skor för l...

Av Hanna Boman - Tisdag 26 mars 23:38

#melodifestivalen2024   ~~Egentligen ett av de bättre bidragen~~ ...

Av Hanna Boman - Tisdag 26 mars 22:18


Idag under eftermiddagen så har jag gjort ett besök på Ortopedtekniska för att kolla ut o göra en beställning på nya skor! När det var väldigt mycket snö i vintras, så ville jag ju förstås ha ett par rejäla vinterskor... men eftersom det nu inte är...

Av Hanna Boman - Måndag 25 mars 20:34

Johodå, idag på självaste våffeldagen så blev det minsann våffelfika på jobbet! Nu så jobbar ju jag alltid "kvällen" (14-18). Så de som var där tidigare fikade de på våfflor innan jag kom, troligen vid lunchtiden. Sen så då vi som var kvar hela e...

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards