Alla inlägg den 10 december 2013

Av Hanna Boman - 10 december 2013 21:25

Hej & hå, vad det har övats ikväll till helgens julkonserter.

Och då är det "bara" vi i Second Voice som har övat järnet och lite mer där till, hehe!

Så nu bör väl alla sångerna sitta som en snäck, eller? Jodå, snart så gör dem väl det skulle jag tro.

Hm, nu när jag har fått igång Dropbox på min telefon så ska jag nog lyssna in mig lite till där och kolla av texterna på vissa av sångerna också, så man inte bara står där som ett fån sen när det är så dax sen till helgen.

Skulle ju vara lite lagom pinsamt kanske, hehe!


Så det lär få bli min "stora" uppgift nu dessa dagar som är kvar, tada!

Sen så var ju detta den allra sista övningen för den här fantastiskt roliga terminen med så pass många körmedlemmar varje vecka.

Jag kommer ju garanterat tillbaka till nästa termin också, helt klart...punkt slut!



/Tjingeling

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards