Direktlänk till inlägg 22 februari 2012

Badtränat

Av Hanna Boman - 22 februari 2012 23:47

Återigen en onsdag där jag har varit på sjukhuset och badat. Yes, jag tänkte på det idag att det gör så fantastiskt mycket vem man har som sjukgymnast.

För den förra sjukgymnasten som vi hade innan gick inte jag ihop med alla gånger. Och nu denna fantastika sjukgymnast som är nu hoppas jag kommer vara kvar verkligen jättelänge. Hon är en reko person, som jag har gillat redan från första början. HeHe, träffade henne för första gången förra veckan och redan nu känns det kanonbra. Kommer verkligen känna mig motiverad till att ta mig dit för att bada nu på onsdagarna, som jag inte gjode innan. Utan då tog jag mig dit "baraför att" typ. 

Visst denna gång var inte sjukgymnasten där, utan arbetsterapeuten. Men hon är ju minst lika bra och man kan prata med henne också. Skönt!

Träningsprogrammet följde jag nästan till punkt och prickar idag, hihi! Inte så jättemycket folk i bassängen idag, så därför gick det bra att kunna simma några längder med, även det är skönt!











 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Boman - Måndag 18 mars 23:12

TEMADAG!   Nja, nu så är väl inte jag riktigt vad jag ska skriva om just den här dagen eftersom jag inte åker buss så värst mycket längre. Men då jag åkte buss, så nog hade man väl sina olika favvochaffisar då man satt/stod och väntade på busse...

Av Hanna Boman - Måndag 18 mars 21:07

#melodifestivalen2024    

Av Hanna Boman - Måndag 18 mars 12:32

Nu så har den första semifinalen gått av stapeln idag av Vi i femman, där det var Musikugglan klass 5A som mötte sin paralellklass så Musikugglan klass 5B där det var lika spännande denna gången om inte lite mer spännande med tanke på semifinal!   ...

Av Hanna Boman - Söndag 17 mars 20:23

#melodifestivalen2024    

Av Hanna Boman - Söndag 17 mars 18:42

Jamen vuílken fantastisk gudstjänst man har varit på den här söndagen, som började med lovsånger tillsammans med lovsångsteamet!   Den här söndagen så hade vi besök, fast det är väl nu lite fel att säga...när han blivit anställd så var det  Sta...

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards