Direktlänk till inlägg 27 augusti 2010

Sommarfest

Av Hanna Boman - 27 augusti 2010 19:12

Här kommer en litem resumé från Sommarfesten på Aspö igår(sommarfest med jobbet).

Vi åkte med färjan över kl 17:00, sen tog vi oss bort mot 'Aspö skytteförening'...där det först vankades lite välkomstbål och chíps. Samtidigt som vi blev indelade i lag och därefter hade vi 4-kamp...där grenarna var "hästskokastning", och jag kastade två hästskor UNDER mattan.  

Sen var det "luftgevärsskytte", där jag inte hade helt tokiga poäng...men minns inte riktigt hur många ponäg jag samlade ihop, fast roligt var det i alla fall. Tredje stationen var "slangbella" och där minns jag hur många poäng det var...HELA "0 poäng"(var nog inte riktigt min grej).   

Sista stationen var "blåsrör", och där var väl inte heller några tokiga poäng gjorda av mig...men kommer dessvärre inte ihåg, fast även det var superskoj!!   

När alla sen hade gjort sina grenar var det dax för "Grillbuffé"...mums vad det var gott!!

Under tiden som vi satt och åt, fick vi veta resultatet och min sammanlagda poäng på hela 4-kampen visade sig vara 126 poäng. Jaja, inte jättebra...men det var en fantastisk kväll ihop med sina jobbarkompisar, trots alla miljontals MYGGOR...som jag definitivt INTE gillar!!   

Sen när uret började visa 21, då var det dax att promenixa ner mot färjan, som gick kl 22(den sista).

Så jag var här hemma igen vid cirka 22:45 och var ganska trött!!


Men ett stort SUPERTACK för en oförglömligt rolig kväll!   

/Tjingeling

 
 
Therese

Therese

29 augusti 2010 08:05

Jisses Hanna det låter som en superkväll och jag lovar jag hade inte ens kommit upp 126 poäng!!♥

http://theresehimmer.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Boman - Torsdag 28 mars 23:23


Nu så har man fått gå in i påskens budskap, med allt vad det innebär med en fin Getsemanestund!                                                                           ...

Av Hanna Boman - Onsdag 27 mars 14:12


När man är som jag var lite igår, då får man ta sig tillbaks till Ortopedtekniska en snabbis även dagen efter! Nä, detta var inte alls bestämt när jag var på plats igår att jag skulle komma tillbaka idag. Men men, jag tog med mig två par skor för l...

Av Hanna Boman - Tisdag 26 mars 23:38

#melodifestivalen2024   ~~Egentligen ett av de bättre bidragen~~ ...

Av Hanna Boman - Tisdag 26 mars 22:18


Idag under eftermiddagen så har jag gjort ett besök på Ortopedtekniska för att kolla ut o göra en beställning på nya skor! När det var väldigt mycket snö i vintras, så ville jag ju förstås ha ett par rejäla vinterskor... men eftersom det nu inte är...

Av Hanna Boman - Måndag 25 mars 20:34

Johodå, idag på självaste våffeldagen så blev det minsann våffelfika på jobbet! Nu så jobbar ju jag alltid "kvällen" (14-18). Så de som var där tidigare fikade de på våfflor innan jag kom, troligen vid lunchtiden. Sen så då vi som var kvar hela e...

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards