Alla inlägg den 13 mars 2020

Av Hanna Boman - 13 mars 2020 20:49

Ännu en TEMADAG att beakta, eller vad säger Ni? Hmpf, om jag ska vara ärlig och det ska man ju vara! Så tycker inte jag alls om mazariner, för jag tycker bara att de är för torra och även smakar alldeles för sött!

Så inte något som jag längtar efter, utan det finns annat som är betydligt mycket godare bland kondisbitar!



#mazarinensdag2020

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 13 mars 2020 18:32

Nu så var ju jag ledig från jobbet igår då jag fyllde år, och då blev jag verkligen firad vilket var så överraskande!

Jag kan nog inte säga att jag ens hade några föraningar på vad de hade för planer, inte ens när bordet blev dukat med tallrikar & bestick & glas & servetter!

På ett annat bord stod det två våffeljärn! Så nog fattade jag väl att vi skulle käka våfflor, fast inte att det skulle bli något firande till mig.


Och när vi satt där o käkade våfflor & glass & sylt & grädde, då kommer en av mina goa kollegor med en blomväxt...så då fattade jag ju att det var firande till mig! Sen så diskuterade de väl lite sinsemellan om de skulle sjunga något, men blev inget med det!




#våfflor #glass #jordgubbssylt #grädde 

 

 

 


TACK alla goa "tokstollar" till kollegor för ett överraskande firande!


            

 

 

 





   










 

Våffelgräddning på g...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards