Alla inlägg den 20 juni 2016

Av Hanna Boman - 20 juni 2016 19:19

Ojojoj, vad det var lite med tränande folk idag då jag km in på gymmet idag! Eeeh, är det för att det är juni månad och sommar nu kanske?

Jadå, så är det nog alldeles säkert! Så idag gick det relativt fort att ta sig igenom samtliga av "mina" maskiner då, vilket kändes skönt får jag ju lova att säga.

Och jajemen, visst tog jag min igenom alla maskinerna...bara för att det inte var så mycket tränande människor idag.

Kände mig ju nästintill ganska så ensam, ekade mellan väggarna nästan ju...haha! 

Hehe, gick nog att räkna samtliga tränare på en hand idag...om jag nu hade gjort det.

Men det kändes helt okej att ta sig dit idag, trots något onda högra höft...gjorde ont i var och varannat steg då jag tog mig till och från gymmet, fast tiden under träningen gick bra i alla fall!

Och den där onda höften har jag haft nu ett tag, men vet inte exakt hur länge, men det är nog ett par tre veckor i alla fall...oftast om kvällarna också! 


#eftermiddagsträningfickdetbliidag





   

Redo att ta mig in till gymmet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards