Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Hanna Boman - 7 januari 2012 17:30

Idag har jag varit ute i Mariedal hos Bergmans och ätit en liten lunch: KÖTTBULLAR & MAKARONER & KETCHUP!

Sen serverades det lite kaffe, gott!

Efter det sen så började Vilma och jag spela spelet GALENPANNA, som inte jag riktigt gillar...men det fick ju gå ändå. Sen därefter så spelade vi MED ANDRA ORD, som jag då tycker är lite roligare. Det tredje spelet var: SPELET DU INTE KAN SÄGA NEJ TILL, som Vilma fick i julklapp. Det var faktiskt betydligt mycket roligare än GALENPANNA t ex, haha!

Sen tog vi bussen in till stan, Vilma skulle till sin Farmor & Farfar...men jag åkte enda hem hit där jag bor, hehe!



"Med andra ord"


   

"Spelet du inte kan säga nej till"


 

Vilmas favoritspel: "Galenpanna", men inte mitt


Det jag gillade bäst var ju "Spelet du inte kan säga nej till" 

 

TACK Vilma, för en trevlig speldag! 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards