Alla inlägg den 6 april 2020

Av Hanna Boman - 6 april 2020 20:26

Nu när det är påsklov för våra barn och ungdomar så är det ju som seden säger fritidsgård i kyrkan, fast eftersom situationen är som den är just nu så är det inte alls i samma utsträckning som tidigare.

Utan nu är det aktiviteter på baksidan av kyrkan under en kort tid på eftermiddagarna, nämligen endast

klockan 15 - 17!


Jag har väl varit där på plats tidigare gemom åren nästan varje dag då under lovet, men den här gången så kommer jag inte ta mig ut...eller? Eeeh, bara för en stund sedan så flummade och funderade på om jag kanske...men bara kanske att jag tar mig dit och då direkt efter jobbet. Isch!


Nää, nu så är det ju inte någon kiosk med alla diverse sorters godis & chips & popcorn & panpizza & nudlar & toasted som det brukar vara!


Men det är ju ändå fritidsgård, vilket ungdomarna säkerligen uppskattar (att det är en stund under eftermiddagarna i alla fall).




#påsklovochfritidsgård2020

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 6 april 2020 20:24

TEMADAG!

 

 


Idag så är det PINGISENS DAG bland dessa TEMADAGAR, och det hade jag faktiskt inte en susning om att det överhuvudtaget fanns. Men varför inte?  Det finns ju väldigt många TEMADAGAR!

 


Och jag är väl inte den som gärna spelar pingis, men det är ju kul att se andra som spelar i alla fall tycker jag nog!







#pingisensdag2020

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 6 april 2020 17:34

Nu när det är påsklov för våra barn och ungdomar så är det ju som seden säger fritidsgård i kyrkan, fast eftersom situationen är som den är just nu så är det inte alls i samma utsträckning som tidigare.

Utan nu är det aktiviteter på baksidan av kyrkan under en kort tid på eftermiddagarna, nämligen endast

klockan 15 - 17!


Jag har väl varit där på plats tidigare gemom åren nästan varje dag då under lovet, men den här gången så kommer jag inte ta mig ut...eller? Eeeh, bara för en stund sedan så flummade och funderade på om jag kanske...men bara kanske att jag tar mig dit och då direkt efter jobbet. Isch!


Nää, nu så är det ju inte någon kiosk med alla diverse sorters godis & chips & popcorn & panpizza & nudlar & toasted som det brukar vara!


Men det är ju ändå fritidsgård, vilket ungdomarna säkerligen uppskattar (att det är en stund under eftermiddagarna i alla fall).




#påsklovochfritidsgård2020  #coronavirus #covid19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards