Alla inlägg den 2 april 2020

Av Hanna Boman - 2 april 2020 20:52

 





Jomen ja, det är ju fortfarande inställt för att få på wellness hos ViktVäktarna

Men för att "slippa" så har det funnits två livesändningar vilket den här gången jag fick igång, så jag var med på bägge två. Och det var ju inte några svårigheter alls att komma med, bara jag som inte riktigt fattade förra veckan eftersom jag var väldigt sen med att koppla upp mig på sista och hade ju inte testat på nån annan tidigare där under dagen!

Men idag så kunde man väga sig, fast på sin egen våg hemma på hemmaplan...vilket jag gjorde (jag som aldrig brukar ställa mig på den anars).


Så min tanke var först: "nej, jag varken vill eller våga ställa mig på den...kommer ha gått åt helt fel håll!"

Men sen så tittade jag lite på vågen med bedjande blick, och sen "skuttade" jag upp på den. 

Och efter att inte ha vägt mig alls sedan vecka 11, så blev jag glad med tanke på att den visade 69,3 kg som resulterade i -0,3 kg.

Nää, jag vet inte vad jag har gjort för "bra" för att få ett MINUS!



#inställt  #coronavirus  #covid19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards