Alla inlägg den 28 mars 2020

Av Hanna Boman - 28 mars 2020 21:52

Efter att Martina och jag hade jobbat klart i SecondHand idag så följde jag med Martina hem en stund, och då blev först lite häng ute på altanen för att få i sig lite sol!


Sen efter en stund så sattes grillen igång och då blev det "grillad korv" till lunch för oss som var hemma!



Och det var gott med lite grillad korv sådär under en skön vårdag i mars!





TACK Martina & Morten & Seth & Edin & Jona! 


  









 







   










Av Hanna Boman - 28 mars 2020 20:49

Nu så har det varit jobblördag för mig och några andra i SecondHand Café 2 idag. När jag kom dit innanför dörrarna, så var det inte alls mycket folk/kunder som det brukar vara en lördag...och självklart har det ju med corornan att göra.

Så i caféet idag fick vi som personal servera kunderna/gästerna det de ville ha i fika och så även med kaffe o te!

Men det givk väl bra, jag satt ju bara i kassan och tog betalt...så för mig var det ju inte så jobbigt/svårt!


#1cocacolazero  #1ciabatta  #1wienerbröd


Ptja, och när hände detta sist att jag inte har druckit kaffe på min rast i SecondHand? Nää, det har aldrig hänt tidigare...men idag blev det minsann och nån gång ska väl vara den första!







 










 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards