Alla inlägg den 20 mars 2020

Av Hanna Boman - 20 mars 2020 23:28

Efter att vi sedan hade varit in till Cityhallen för att handlat (jag behövde handla), så traskade vi hem hit till mig för en mysig fikastund med jordnötsringar Kinapuffar Salty muffins kaffe!


Sen så blev det "premiär" för mig att äntligen få spela SkipBo som jag fick i julklapp. Alltså jag har spelat just detta spelet tidigare, för jättelängesedan...men nu var det då första gången sen som jag fick det i julklapp!


#jordnötsringar #kinapuffarsalty #muffins #kaffemedmjölk  #skipbo

 

 

 

 

 


TACK Anna för en mysig & trevlig kväll!


  








 









   










 

Av Hanna Boman - 20 mars 2020 23:10

När Anna & jag kom in till stan efter jobbet så blev det en runda till Gelato, för jag behövde ha liye mat i mig. Först så funderade vi väl på att ta det med hem och äta här hemma, men efter att ha tänkt lite extra så blev det att vi stannade och åt på plats.


Så för mig den här gången blev det laxsallad som var verkligen jättegott, tror inte att jag har ätit just det nån gång tidigare. Men kommer garanterat att äta den flera gånger!

Anna som redan hade ätit mat, valde att äta efterrätt och då blev det glass för henne som var gott tyckte hon!






TACK Anna för att Du föreslog att vi skulle äta på plats!


  










 














 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards