Alla inlägg den 17 mars 2020

Av Hanna Boman - 17 mars 2020 21:54

Ojaaa, den här jobbtisdagen var verkligen den lugnaste jobbdag i SecondHand idag!

Eftersom situationen är som den i dagsläget, så var vi nog inte alls förvånade att det knappt var någon som fikade

i Café 2 och inte ens i affären!

Tiden sprang liksom inte fort förbi, utan den gick verkligen jättelångsamt...men vi tog oss igenom dagen i alla fall!



#2kopparkaffemedmjölk  #1lokapäron  #2ciabatta  #1hallongrotta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 17 mars 2020 21:18

Idag när jag åkte med bussen till Bergåsa centrum, så gick det på två billjettkontrollanter vid Lokstallarna

Och givetvis så skulle de ju göra en biljettkoll på samtliga resenärer, som inte var eller är så många som reser just nu!


Men jag brukar inte vara något orolig alls, har inte varit någon gång då det har dykt in/på biljettkontrollanter på bussen! Det var inte så värst långt de åkte med, utan gick av bussen igen vid Campus Gräsvik (anledningen till det, gissar väl jag att då var de färdiga med biljettkollen).



#blekingetrafiken #billjettkontroll #biljettkontrollanter

 

 

 

 

 

 

 

 

 







 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards