Alla inlägg den 7 mars 2020

Av Hanna Boman - 7 mars 2020 23:38

Nu så har den stora finalen av Melodifestivalen "äntligen" gått av stapeln! Och jag satt faktiskt framför TV:n ikväll och kollade, men slumrade visst till och det väldigt mycket! Hmpf, för när jag vaknade så var det hela över...och så blir det då man sitter ensam och kollar (för mig då...)

Så det blir väl att kolla på SVTplay imorgon, inte allt...men en del av det!



#melodifestivalen2020 




 





Startordningen för kvällen:

 

Victor Crone - Troubled Waters

Paul Rey - Talking in My Sleep

The Mamas - Move

Mohombi - Winners

Hanna Ferm - Brave

Mendez fest. Alvaro Estrella - Vamos Amigos

Dotter - Bullert proof

Robin Bengtsson - Take A Chance

Mariette - Shout it Out

Felix Sandman - Boys With Emotions 

Anna Bergendahl - Kingdom Come

Anis Don Demina . Vem e som oss










       




       






       













 


 

 



Av Hanna Boman - 7 mars 2020 17:25

Idag har det varit en jobblördag för mig i SecondHand & Café 2 vilket har gått bra. Min tid var idag klockan 11-14, fast man är inte alltid klar när sluttiden är slagen...eller så vill man bara gå omkring och kolla lite på grejs!


Den tiden som jag hade idag, är väldigt skön!

Och när jag gick på min rast, så dyker goa Anna upp. Jadå, vi hade kommit överens om att träffas o fika tillsammans via Facebook & Messenger.

#3kopparkaffemedmjölk #1ciabatta #1saltmandelkola





 

















 

Av Hanna Boman - 7 mars 2020 08:24

TEMADAG!

 

 

 


Oja, ännu en TEMADAG att beakta! Eller hur? För visst är det väl gott med punschrullens dag! Nu är inte det min favvo bland kondisbitar, men visst är det gott att äta nån gång ibland!?




#punschrullensdag2020

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards