Alla inlägg den 5 mars 2020

Av Hanna Boman - 5 mars 2020 21:47

Efter att ha gått jättelänge med att ha ont i min fot/fötter, så fick jag tid hos sjukgymnasten på en "akuttid" redan idag...efter att ha haft lite mailkontakt!

Så han klämde & kände på foten/fötterna, och nu är det endast högerfoten som jag har gräsligt ont i (har haft ont i vänster också, fast inte lika mycket).
Och det är så pass ONT att jag knappt kan gå, utan att det gör väldigt ont på grund av att jag har fått en grymt stor förhårdnad på trampdynan under stortån (den delen).
 
Nu så hade jag ju mina stödstrumpor på mig och även då han klämde & kände på fötterna, vilket inte var några problem alls.
 
Sen fick jag ju gå en "promenad" i det stora behandlingsrummet, för han ville se hur det såg ut när jag gick...vilket han såg en märkbar skillnad på förstås, vore väl konstigt annars! Eftersom jag själv märker av det, hehe!
 
 
Så nu ska jag innan jag kommer få en kallelse till Ortopedtekniska för att få inlägg i skorna, så finns det pelott-sula så länge...så hoppas jag att det verkligen kommer att underlätta hur bra som helst!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
   
Av Hanna Boman - 5 mars 2020 18:58

Nu så har jag varit till ViktVäktarna igen, när det är torsdag och allt! 

När jag kommer dit vid lunchen, så är det i stort sätt samma folk som är där, så även den här gången. 

Sen är det ju inte jättestor samling på folk just då, så det är väldigt många lediga stolar då...hehe!


Nu så får man ju varje vecka ett Veckoblad, och likadant denna veckan förstås. 

Men av nån konstig anledning så hittar jag inte den just nu, så då kommer det inte bli nån sammanfattning om på vad som togs upp idag. Fast skulle nog kunna sammanfatta ändå, men inte just nu...får i så fall bli vid ett senare tillfälle!


Men kan kanske skriva ner veckans VIKTRESULTAT, eller inte det heller...för hittar ju inte den boken heller just nu!












 



Av Hanna Boman - 5 mars 2020 10:42

TEMADAG!


Hmpf, nu vet jag inte om man ska kalla just denna dagen för TEMADAG

Fast jag gör väl det i alla fall! För just idag så är det tydligen Smålands egna Nationaldag!


Och den här dagen brukar visst firas med "Massipantåta", men jag tänker inte äta nån "Massipantåta" just idag i alla fall..så fick ni veta det med!



#fösstatossdanimass2020    #massipantåta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 5 mars 2020 10:23

TEMADAG!





...eller Cheese Doodle day, som det står böand dessa TEMADAGAR! Men jag säger ändå att det är för 

OSTBÅGENS DAG!

Hur många visste att det var eller är OSTBÅGENS DAG idag, eller om att det ens fanns en OSTBÅGENS DAG?


Ptja, jag visste väl inte om det förrän jag kollade bland dessa TEMADAGAR...som jag brukar göra lite titt som tätt!


Fast jag föredrar ju nog hellre chips framför ostbågar!





#ostbågensdag2020

 

 

 

 

 

 

 


 











      

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards