Alla inlägg den 29 februari 2020

Av Hanna Boman - 29 februari 2020 23:23

Nu den här kvällen så har det varit Andra chansen av Melodifestivalen, där de som kom placerades på 3 & 4 under de fyra deltävlingarna som har tävlat om att få en plats till finalen nästa vecka.


Roligt att se & höra Andra chansen, lättare att de låtarna sätter sig också på något sätt!


#melodifestivalen2020

 

 

 

 

 

 


Startordningen för kvällen:


Anis Don Demina - Vem e som oss

Ellen Benediktson Simon Peryon - Surface

Malou Prytz - Ballerina

Paul Rey - Talking to my sleep

Felix Sanndman - Boys with Emotions

Frida Öhrn - We are one

Mendez Feat. Alvaro Estrella - Vamos Amigos

Drängarna - Piga & Dräng





       


   




   













 


     

Av Hanna Boman - 29 februari 2020 17:24

Idag så är det ju SKOTTDAGEN! Hur många har uppmärksammat detta? Mer än att det "bara" står i almanackan?


Äsch, det är väl kanske inget som uppmärksammas så jättemycket va? Det är ju inte så man t ex har behövt skriva dagens datum i alla fall, inte för egen del! 


Nää, brukar ju inte skriva dagens datum någon gång egentligen...så varför just denna dagens datum som bara är vart fjärde år?



Ojaa, vad just detta inlägget känns som ett duktigt flummingt inlägg.  Men är det bara SKOTTDAGEN vart fjärde år, så är det!





#skottdagen2020

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 29 februari 2020 16:40

Nu så har ju inte jag jobbat i SecondHand denna lördag, men tog mig ändå dit för att fika en liten stund (en dryga halvtimman).
Eftersom jag tog mig iväg hemifrån nästan i sista minuten innan stängning...

Och då så blev det att Henrik kom o knackade mig lite på axeln, bara sådär liksom...

Så då blev det en fikastund med brorsan mitt i alltihop!

När jag satt på bussen så skickade jag honom ett sms om att jag var på väg o undrade vad han gjorde... men det smset hade hade han inte sett.

Men vi synkade varann där i alla fall.

#3kopparkaffemedmjölk #1glasvatten #1ciabatta #1kanelbulle

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 






Av Hanna Boman - 29 februari 2020 09:35

HOPPSAN!




Blev visst inget uppdaterade för mig igår, så då får det ju bli nu istället.
Men igår så var Henrik & jag hemma hos mamma från klockan 18 sisådär (jag anlände lite strax efter bara...)

Och då var det pizza som serverades, Calzone & Vegetarisk pizza med skinka som smakade mycket gott!

Efter det sen så blev det TV för hela slanten!

#calzone #vegetariskpizza #klockgrillen







   
















 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards