Alla inlägg den 19 februari 2020

Av Hanna Boman - 19 februari 2020 23:47

Nu när det är sportlov så är ju kyrkan öppen för FRITIDSGÅRD precis som vanligt!
Och först idag så har jag tagit mig ut, men tog mig inte ut förrän senare än jag kanske hade tänkt från början.

Tid för fritidsgården är klockan 14-21!

Detta är ju en tradition sedan många år tillbaka, vet dock inte exakt hur många år det är!

#mariedalskyrkansunga #sportlov #fritidsgård

#kaffemedmjölk #toast #godis







   

















 

Av Hanna Boman - 19 februari 2020 13:42

TEMADAG!


Ojaaa, idag är det KNÄCKEBRÖDETS DAG för er som inte visste!

Om om men nu "måste" veta, eller? Äsch, jag vet väl inte om man behöver veta...men jag kan nog säga att jag älskar knäckebröd. Det finns så pass många olika sorters KNÄCKEBRÖD så det är ju bara att välja och vraka!

Nu så har det kommit en "ny" sort, eller vad man ska säga...för så värst NYTT är det kanske inte, men för mig är det minsann!

Och då tänker jag på "Wasa Surdeg gourmet", det passar verkligen mina smaklökar för att det är ett tunt knäckebröd!




#knäckebrödetsdag2020

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards