Alla inlägg den 16 februari 2020

Av Hanna Boman - 16 februari 2020 20:57

Den här söndagen har vi i Second Voice sjungit på gudstjänsten, fast jag satt som vanligt nere i bänken...
Och eftersom jag bara varit med på EN övning i tisdags, så hade det inte varit lätt att vara med uppe på scenen och sjunga idag. För att det var ju bara nya sånger/låtar som de tragglat in nu sen efter jul!

Får se om jag nästa gång kommer vara med o sjunga om en månad...


Det var även dop idag, men av personliga själ fick inte vem som helst filma eller ta bilder (utan var endast de närmaste).

Dagens predikan delade Göran Olsson som handlade om ensamhet & hur det kan vara för folk som känner sig ensamma, och det är ju inte alltid lätt!







   

Second Voice

 

 

 

 

 

 

 

Göran Olsson

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kyrkfika nere i Café Ankaret

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 16 februari 2020 17:52

Nu när det blev lite krux med att uppdatera bloggen igårkväll, så får det ju bli nu istället!


Under gårdagens deltävling av Melodifestivalen så var jag hemma hos Ravnbös, roligare på sätt och vis är att sitta några stycken för att titta...än att sitta ensam varje gång!



#melodifestivalen2020

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Startordningen för kvällen:

 

Mariette - Shout It Out

Albin Johansén - Livet börjar nu

Drängarna - Piga & dräng

Amanda Aasa - Late

Anis Don Demina - Vem e som oss

Faith Kakembo - Crying Rivers

Mohombi - Winners






     



   





   










 







   



Av Hanna Boman - 16 februari 2020 16:17

Igår då jag skulle uppdatera bloggen efter gårdagens deltävling av Melodifestivalen, så låg typ sidan nere både via appen och hemsidan via datorn (nästan så jag lite trodde att "sidan hade lagts ner"!


Eeeh, jag provad även imorse och kollade. Men funkade dessvärre inte då heller!

Så jag trodde helt att sidan hade bojkottats helt, men under eftermiddagen nu idag så har det återuppstått igen.

Och jag blev riktigt glad, "JA, vad bra...nu så kan jag ju blogga igen!"

 

 

 

 

 


/Tjingeling




 

 

 

 









 








 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards