Alla inlägg den 7 februari 2020

Av Hanna Boman - 7 februari 2020 21:58

När jag var på väg till mamma så mötte jag helt plötsligt Henrik (medan jag trodde att han redan var på plats...)
Så vi gick tillsammans den sista biten, som för mig kändes lättelång...

Och när vi kommer fram så blir det KROPPKAKOR, från Arontorps som Cityhallen säljer varje fredag.

Till efterrätt sen framför TV:blev det en GLASSBÅT, som också var gott!

#arontorpskroppkakor
#siaglassbåt







   











 






Av Hanna Boman - 7 februari 2020 19:28

Förra veckan så var jag in till Smarteyes och gjorde beställning av nya glasögon.
Igår eftermiddag efter klockan fem kom det ett sms:



"Dina glasögon är nu klara att hämtas i din Smarteyes-butik. Du betalar med

bankkort i våra kontantfria butiker. Välkommen in!"

Och när jag då läste sms-et, så ville jag väl redan då ta mig iväg för att hämta dem...men gick inte riktigt.





#smarteyes #bästaoptikern







 









 













 

Av Hanna Boman - 7 februari 2020 18:27

Eftersom jag inte brukar vara ledig från jobbet på torsdagarna, så missade jag tyvärr den gemensamma lunchen med smörgåstårta igår. Men de sparade en bit till mig, som jag fick äta idag!

Och den smörgåstårtan var ju förstås hemgjord, eftersom vi gör ju allt själva med bakverk och annat!

Så det var ju en riktigt god smörgåstårta!






 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards