Alla inlägg den 1 februari 2020

Av Hanna Boman - 1 februari 2020 22:43

Och nu så har man väl kommit i en Mello-bubbla igen, när det nu har satts igång!

Den här kvällen har Melodifestivalen deltävling 1 gått av stapel i Linköping!

Men tittade jag så värst noga då, kanske inte till en början...men visst tittade jag.



#melodifestivalen2020






 







Startordningen för kvällen

 

  1. The Mamas - Move
  2. Suzi P - Moves
  3. Robin Bengtsson - Take a chance
  4. Malou Prydz - Ballerina
  5. OVÖ - Inga problem
  6. Sonja Aldén - Sluta att gå
  7. Felix Sandman - Boys with emotions

 

 

 

 

 

     

 

   

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 










Av Hanna Boman - 1 februari 2020 19:31

TEMADAG!

 

 


Den här dagen så är det VEGETARISKA DAGEN! Nu så är ju inte jag vegetarian, och har aldrig varit nån gång...fast kan gilla att äta vegetarisk mat ändå ibland!

Hehe, jag gillar ju att äta sallad...räcker inte det?  



#vegetariskadagen2020

 

 

 

 

 

   





     

 

 

Av Hanna Boman - 1 februari 2020 19:18

Nu så har Eivor & Martin varit här på lite fika. Och då har de äntligen bland annat fått se mitt nya sovrumsgolv & nya spisen & badrummet (fast badrummet har de ju sett tidigare).

Och då blev det lite fika oxå förstås, som vi fikade på (endast köpekakor denna gång)...men det gick bra det med!
 

TACK Eivor & Martin för att ni kom en liten stund, så mysigt att

få prata lite om ditt & datt!


    






 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards