Direktlänk till inlägg 26 januari 2020

Gudstjänst

Av Hanna Boman - 26 januari 2020 19:16

Nu så blev det en runda ner till Pingstkyrkan idag igen, isch blev lite lagom sen den här gången för att jag tog och promenerade ner.
Och har man lite problem med foten/fötterna, då går det inte så jättefort för mig...men jag kom ju dit, vilket kändes BRA!

Det är ju nästan så man kan tro det, att PREDKAN väntades med tills jag var kommen...för den missade jag ingenting av!

Wooow, vilken bra predikan som handlade om GLÄDJE!

J - Jesus
O - Others ~~Andra
Y - Yourself ~~Dig själv

Han tog fram en "partyväska" med blåsorm & konfettikanon!















TACK Niclas för en predikan som man sent kommer att glömma, helt klart!

Sen var det WERA med band som oxå var på plats, som sjöng denna förmiddagen!

Man blev, eller jag blev glad att få höra dem helt klart...tror det fanns fler med mig!




   

WERA med band

 

 

 

 

 

 

 

Niclas Madestam

 

 

 

   








 












        





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Boman - Tisdag 19 mars 11:39

Den här dagen så har den andra semifinalen gått av stapeln av Vi i femman som denna gången, där det var Östratorpskolan klass 5A som mötte Karlshamns Montissoriskola klass 5A.  Jomen visst även här var det väldigt jämna poäng hela vägen, för det st...

Av Hanna Boman - Måndag 18 mars 23:12

TEMADAG!   Nja, nu så är väl inte jag riktigt vad jag ska skriva om just den här dagen eftersom jag inte åker buss så värst mycket längre. Men då jag åkte buss, så nog hade man väl sina olika favvochaffisar då man satt/stod och väntade på busse...

Av Hanna Boman - Måndag 18 mars 21:07

#melodifestivalen2024    

Av Hanna Boman - Måndag 18 mars 12:32

Nu så har den första semifinalen gått av stapeln idag av Vi i femman, där det var Musikugglan klass 5A som mötte sin paralellklass så Musikugglan klass 5B där det var lika spännande denna gången om inte lite mer spännande med tanke på semifinal!   ...

Av Hanna Boman - Söndag 17 mars 20:23

#melodifestivalen2024    

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards