Alla inlägg den 22 januari 2020

Av Hanna Boman - 22 januari 2020 18:54

TEMADAG!

 

För er som inte vet och kanske väldigt gärna vill veta, så är det VINETS DAG idag!

Nu är ju inte jag en stordrickare av just VIN direkt, men kan ju tycka det är gott att dricka VIN ibland.

Men har ju aldrig köpt ut VIN på Systembolaget, utan har druckit vin hemma hos andra då i så fall...eller om man är ute nån gång, som jag nästan aldrig är nuförtiden!



#vinetsdag2020

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 










Av Hanna Boman - 22 januari 2020 17:13

Ojaa, nu var det verkligen väldigt längesen som Bea & jag träffades över en lunch och just idag så blev det av...ÄNTLIGEN!

Den här gången så blev det inne i stan på Royal Thai, väldigt gott och jag gillar verkligen att äta buffé och thaibuffé är ju alldeles för gott...särkilt när man blir bjuden också, som jag blev nu då.

Efter att buffématen var färdigäten av oss, var det ju förstås dags för efterrätt med!



 

 

TACK Bea & Charlie, för en supermysig & lång lunchstund!


      







   








 













 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards