Alla inlägg den 19 januari 2020

Av Hanna Boman - 19 januari 2020 20:56

Nu så tillhör ju inte jag pingstförsamlingen, men var ju först o främst med på dagens gudstjänst där installationen var för deras nya pastor/föreståndare Niclas Madestam som också höll i dagens predikan förstås.

 

 

 

TACK Niclas!

  








Efter gudstjänsten sen så var det ju dags församlingens årshögtid/årsmöte, där då jag fick hålla tyst vid

beslut o annat!
Man får ju vara med trots att man inte är medlem i församlingen, bara man håller tyst. Hehe!

Efter halva dagordningen ungefär, då var det dags till förtäring: dubbelmacka & tårtbit & kaffe!


Förhandlingarna fortsatte ju efter fikapausen också förstås, till sista punkt!


/Tjingeling








 

Göran Olsson & Niclas Madestam





 

Lovsångsteam







 

Niclas Madestam   










 














 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards