Alla inlägg den 16 januari 2020

Av Hanna Boman - 16 januari 2020 18:54

Nu så har den andra kvartsfinalen gått av stapeln i Vi i femman


Och den här gången var det Fredriksbergsskolan klass 5C Ronneby som mötte Spandelstorpsskolan klass 5A Karlskrona.


Men nej, jag vet inte vad jag ska berätta mer än att det var ju spännande även den här gången. Fast den här gången var det en överlägsen seger över Fredriksbergsskolan klass 5C som kammade hem hela 38 poäng medan Spandelstorpsskolan klass 5A fick ihop 28 poäng.



#p4blekinge #sverigesradio

#viifemman2020

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fredriksbergsskolan

 

 

 

 

 

 

     

Spandelstorpsskolan

 

 

 

 

 

      

Ingrid Elfstråhle & Ola Palmgren

~~programledare & domare~~

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 









Av Hanna Boman - 16 januari 2020 16:47

Så har man ju varit till ViktVäktarna idag, men en tidigare tid den här gången och så kommer det vara de närmsta fyra veckorna för mig.

Och den här gången var det inte så jättemånga som stannade och var med på workshopen, men sen så kan det ju ha varit "många" som bara varit där för att kolla av vågen...fast det vet ju inte jag något om.


Den här veckan gick vi igenom "röda zoner", vilket som är den/de största boven/bovarna i dramat!

Och det kan ju vara en hel massa, som t ex är ju det största i "röda zoner" på kvällarna för många. Jihaa, och för mig vet jag ju inte riktigt...för det kan nog vara "lite när som", tror jag nog!



Nu så är det det här med vad vågen visade då jag "skuttade" upp på den, för du verkade ju sköta dig denna veckan också med tanke på att du visade 70,5 kg som resulterade i -0,1 kg. "Och JA, det blev ju ett MINUS i alla fall!"










 




Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards