Alla inlägg den 7 januari 2020

Av Hanna Boman - 7 januari 2020 23:17

Bara nu som hastigast kikade jag in på besöksstatistiken i min blogg för endast JANUARI månad, det har bara varit 7 dagar än så länge...men det är ju redan nu hela 802 besökare!

Jag måste nog säga att detta är ett REKORD till fullo, vad mer kan man säga!

#januari2020






TACK för att just DU läser min blogg!



 






 














/Kram & tjingeling

Av Hanna Boman - 7 januari 2020 18:46

Efter att ha funderat fram och tillbaka både avigt och rätt, så gjorde jag nu äntligen en beställning av en 

Elektrisk LadyShave. Först på nyårsdagens kväll så ställde jag bara en enkel fråga,


~~Hur många äger o använder sig av en "elektrisk ladyshave"?

Vad ska man i så fall välja för sort/märke?~~

 

 


Och jadå, även om jag nu inte riktigt trodde på att jag skulle få något svar...så fick jag i alla fall två kommentarer!

Så då valde jag att googla och kika lite på olika sorter, vilket kändes bra att göra först.


Och idag så ringde det på dörren, eftersom jag hade valt att få paketet lämnat i dörren av brevbäraren/PostNord.









 








   












     

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards