Alla inlägg under december 2019

Av Hanna Boman - 15 december 2019 19:07

 






Då så har man fått gå in i den TREDJE ADVENT, och förmiddagen var jag nere i Pingstkyrkan (nästan som vanligt...)
Mnja, den här gången var det nästan SENIOR-gudstjänst...med tanke på att det var STRÄNGMUSIKEN som sjöng & spelade.

Det är väl så det brukar vara just den tredje advent, inte mycket besökare och så...

Eeh, en väldigt kort gudstjänst än vad man annars är van vid.


 

Göran Olsson








    

Strängmusiken

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 14 december 2019 18:03

Oj, nu var det verkligen jättelängesen som jag var inne och jobbade en lördag i SecondHand!
Nu jobbar ju jag var tredje lördag, men sist jag jobbade lördag var i oktober.
Och visst har det gått bra idag, förutom att kassaapparaten hängde sig huxflux en stund! --just då var det lagom lång kö som ville fika.-- Lite typiskt, men det gick ju bra ändå trots allt!



#3kopparkaffemedmjölk #1köttbullemacka #1fralla #1vaniljmunk




 














 

Av Hanna Boman - 13 december 2019 23:04


     

Av Hanna Boman - 12 december 2019 22:19


      

Av Hanna Boman - 12 december 2019 16:18

Tjupp-tjupp, nu så har jag redan varit till ViktVäktarna idag (de sista gångerna har jag ju varit där på eftermiddagstiden).

Den här gången så pratades det om Hantera festligheterna. Och just nu är det väl sådant man bör tänka på, då vi verkligen går in i många fastligheter...sen så kommer det en julhelg som inte alls är den lättaste, med tanke på att det alltid eller väldigt ofta är massa goda gottigheter både nu & då!



Tjohoo, vad visade vågen denna veckan då? Alltså vågen, vet du hur mycket jag tycker om dig just nu? 

Med tanke på att du visade 68,1 kg vilket resulterade i -1,1 kg.

Så den här gången fick jag hängea en NY kula i julgranen (minns dock inte när jag fick göra det sist...)











 



Av Hanna Boman - 12 december 2019 11:39

För er som vill veta, så är det JULSTJÄRNANS DAG och det vill man väl veta att det ännu är en TEMADAG bland alla dessa TEMADAGAR!

Själv har jag nog aldrig ägt nån JULSTJÄRNA, men tycker ju dem är fina där de står! Eller hur?



#julstjärnansdag2019

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

   

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards