Alla inlägg den 26 september 2019

Av Hanna Boman - 26 september 2019 21:23

Och så kom det visst en torsdag den här veckan också (skulle ju varit konstigt om den bara hade hoppats över).

Med andra ord, så har jag varit till ViktVäktarna då ja...precis som många andra!

Jag var där idag på lunchmötet, som vanligt (nästan).

Då var det väl inte så många som stannade och var kvar på mötet, 4 stycken kanske.

Och den här veckans möte handlade om/pratades det om: "Mitt varför"



Lev efter ditt Varför

 

Vågen visar inte alltid de glada siffror som vi önskar oss. Ibland kan viktminskningsmålet därför kännas onårbart.

När en vecka inte blivit som du tänkt dig hjälper det att fokusera på ditt Varför, d v s anledningen till att du

påbörjade den här viktresan till att börja med.


ATT GÖRA

Tänk på vad du har gjort under veckan som tagit dig närmare ditt Varför. Allt bra du gjort för dig själv spelar stor rol oavsett vad vågen visar.







Jaha, och vad visade vågen den här gången då jag "hoppade" upp på den då? Tjoho vågen, du var ju väldigt snäll idag...med tanke på att du visade 68,2 kg som resulterade i -0,7 kg.

Hoppas på att du kan vara lika snäll nu i några veckor framåt, för jag vill ju "rasa" i vikt och komma tillbaka till min MÅLVIKT igen även om det är långt kvar...så "många bäckar små..."










 









Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards