Alla inlägg den 3 augusti 2019

Av Hanna Boman - 3 augusti 2019 19:21

Sen blev det en runda in till Hoglands Park för att höra & se Atomic Swing, riktigt kul att höra dem även om 

det var en massa år sedan som de var höraktuella...eller är det kanske jag som inte är med riktigt!


Nu var ju inte jag framme vid scenen, utan en ganska bra bit därifrån!

Så såg ju inte så jättebra, men hörde gjorde jag ju uten problem!





#skärgårdsfest2019




 











 

Av Hanna Boman - 3 augusti 2019 19:08

Nu den här eftermiddagen har det varit LIVE Pingst nere i Pingstkyrkan kort och gott!
Det brukar vara så under Skärgårdsfesten, vilket är väldigt trevligt!
Mellan klocka 13 & 16 håller det på, men blev lite försenat på grund av regn så  blev allt flyttat inomhus istället.

Men By Mercy började med sin repertoar, vilket lät bra...(väldigt svårt för mig att inte kunna sjunga med...)  

Sen så serverades det våfflor & kaffe & Festis & chokladbollar!

Även Second Voice var med och avslutade det hela, så även där svårt för mig att inte låta bli att sjunga med!  

Gospel Stompers var oxå med och sjöng några sånger/låtar.


Anna & Co (minns inte vad de kallade sig)
Men duktiga var dem, sjöng acapella!


#skärgårdsfest2019

 

 

 

 

 

 

     

By Mercy

 

 

 

 

William & Paula & Pegga

 

 

 

 

 

 

Anna & Co

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

Second Voice

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 









Av Hanna Boman - 3 augusti 2019 10:48

Ojaa, vad gott! Idag är det VATTENMELONENS DAG av alla dessa TEMADAGAR!


För visst är det gott med VATTENMELON, jag tycker i alla fall det är jättegott att äta en varm sommardag och egentligen vilken dag som helst.



#vattenmelonensdag2019

 

 

 

 

 


 







   






Av Hanna Boman - 3 augusti 2019 07:23

Ännu en kväll i skärgårdfestens tecken, som då var igår och som bara

blev riktigt bra...kunde liksom inte bli bättre!


~~denna kvällen kommer jag leva på så länge~~




Woooow, vilken kväll att både få höra & se Miriam Bryant som satte igång sin konsert klockan nio!

Vilken fantastiskt bra artist alltså, sånt gott & bra sväng på det hela!



 







Efter denna konserrten så blev det väl raka vägen till EspressoHouse, för det fanns de som bara ville

ha kaffe typ...medan jag beställde en Frappino som var väldigt god!

Men tyvärr minns jag inte vad det var för "blandning", skulle nog ha 

tagit smak av mocca/kaffe...





 









 










Efter att vi hade hängt ett tag och fikat på EspressoHouse, så var det dags för nästa konsert.

Men minns dessvärre inte vem/vilka som spelade, mer än att det var ett hårdrocksband...och var liksom inte 

riktigt min musiksmak, så jag fortsatte sitta på uteserveringen av EspressoHouse (jag hörde ändå...)



#skärgårdsfest2019









 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards