Alla inlägg under juli 2019

Av Hanna Boman - 20 juli 2019 19:08

Efter att Skärgårdslägret var färdiga på Klaipeda, så drog vi iväg till Waynes Coffee för att äta en bit lunch.
I det gänget så var det Tina & Anders & Julia och Rebecca & Fredrik & Valter och Sofia & Oscar & Tekkla & Hilding.
Så vi var en stor samling med folk, vilket var mycket trevligt!

Och ja, där satt vi ju ett bra tag på uteserveringen förstås. Vädret sa att vi kunde göra det såklart!

Jag åt en Ciabatta med kyckling & bacon och sen drack jag vatten till. Brukar ju inte höra till vanligheterna att jag beställer vatten, men nån gång ska väl vara den första...

#skärgårdsläger2019






TACK Nelssons & Axbergs för att jag fick hänga med er o chilla lite!

  









 

















 





Av Hanna Boman - 20 juli 2019 17:43

Den här förmiddagen har Skärgårdslägret varit och sjungit uppe på Klaipedaplatsen från klockan 11-12.
Och vem var där om inte jag?
Väldigt roligt att höra dem, trots att det förstås är samma sånger/låtar vid varje tillfälle för hela lägerveckan.
Det är ju liksom nu mot slutet som man kan sjunga med i sångerna också.

#skärgårdsläger2019




       

Lägerkören

 

 

 

 

 

 

 

Hampus Flyman

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...och här är kompet som varit med hela veckan

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 19 juli 2019 23:23

Nu så den här kvällen har det varit Tältmöte ute på Olsängsgården, med Nattvardsfirande och vilket fantastikt Tältmöte!
Predikant för kvällen var Anette "Nettan" Eidenskog, som först började prata om hur hon kom till tro. Och att hon har varit med på Skärgårdsläger sen hon var liten, gjorde väl lite bus här & var.
En fantastisk predikan av en go vän, som man själv varit på Skärgårdsläger med under 90-talet.


Sen så sjöng ju lägerkören troligen samtliga sånger som de sjungit & lärt sig under lägerveckan!

#skärgårdsläger2019



 







   

Lägerkören





 

Anette "Nettan" Eidenskog

 

 

 

 

 

 

  

Fredrik & Sigrid & Anette

 

 

 

 




 

   




Av Hanna Boman - 18 juli 2019 23:57

Nu denna kvällen så har man fått höra & se Skärgårdslägret i Kristianopels hamn!

Och JA, man blir ju så glad av att höra dem både sjunga & prata...så fantastiskt duktiga är dem!



#skärgårdläger2019









   









 

Av Hanna Boman - 18 juli 2019 22:42

Under eftermiddagen idag så träffades jag & Åsa för en fika på Gelato.
Väldigt trevligt!
Eftersom det var skön sommarvärme, så placerade vi oss ute.
Underbart!
Jag trodde väl nästan att jag skulle beställa en caffe latte, men det blev en mycket god smoothie med banan/mango/kiwi!
Och till det så blev det glass, hallon och blåbärssorbet!



Mumsfilibabba vad gott det var!






TACK för en supermysig stund idag Åsa!

  









 












 


Av Hanna Boman - 18 juli 2019 15:52

INVÄGNING

 


Nu så var jag till ViktVäktarna redan efter klockan nio imorse, för att jag skulle bara väga mig då var det tänkt och blev ju så också. 

Annars är det ju Wellnes precis som vanligt, men jag kunde inte stanna idag (första gången nånsin).


Vad mötet den här veckan hadlar om, kommer jag få skriva senare (...bara göra en "redigeing" i detta inlägget)


Jepp, jag kan ju i alla fall tala om vad vågen stannade på idag då jag "skuttade" upp på den, för den var väldigt snäll emot mig den här veckan också. Med tanke på att den stannade på 68,3 kg som resulterade i -0,4 kg


Eeeh, det verkar som om sommaren är det bästa för mig vad det gäller viktminskning nu i alla fall.




TACK för det vågen, vad snäll du är!


   











 

Av Hanna Boman - 17 juli 2019 15:11

Jahaja, idag så är det då "äntligen" ÖLETS DAG...och som jag har längtat!

Äsch, det har jag väl inge gjort...för jag är ju inte någon som gärna dricker öl!

Jag har liksom aldrig tyckt om just öl, men ibland kan det väl ha lite 

att göra vad för mat man äter till!


Annars är jag inte någon som gillar öl alls!





#öletsdag2019

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards